İdealist yurtdışı eğitim
İdealist Yurtdışı Eğitim Danışmanlığı 25. Yıl

1. Ön Görüşme; Öğrenci ile detaylı bir ön görüşme yapılarak kişisel gereksinimleri ve öncelikleri belirlenir.

2. Araştırma ve Değerlendirme; Öğrencinin bütçesine ve gereksinimlerine uygun olduğu düşünülen okulların katalogları incelenir, internet siteleri ziyaret edilir, CD’leri izlenirken okul ve konaklama ücretleri, yaşam giderleri, uçak bileti, sağlık sigortası, vize ücretleri gibi masraflar da hesaplanır ve bir maliyet tablosu oluşturulur. Malta’da eğitim için planlanan tarihlerde indirimde veya özel promosyonda olan okullar konusunda bilgi verilir. Danışmanlık hizmetlerimizin ücretsiz olduğu ve okulların liste fiyatı dışında herhangi bir ücret talep edilmeyeceği hatırlatılır.

3. Karar ve Kayıt; Malta’da eğitim alacağı okula karar veren öğrenci kimlik ve iletişim detayları hakkında soruların yer aldığı ayrıca, yabancı dil seviyesi, gideceği okul, seçtiği program ve tercih ettiği konaklama bilgilerini içeren bir kayıt formu doldurur ve okul ücretinin tamamını İdealist’e veya Malta’daki okula öder. İdealist, kaydı alınan öğrencinin vize başvurusunda kullanılacak kayıt kabul belgesini ve faturasını 3 iş günü içinde okuldan getirtir.

4. Uçak Bileti Rezervasyonu; Kayıt işlemlerinin tamamlanmasının ardından isteyen öğrenciler için en uygun tarihli ve en ekonomik fiyatlı Malta uçak biletini öğrenci adına ayırtan İdealist, bu hizmet karşılığında uçak bilet fiyatı dışında ekstra bir ücret talep etmez.

5. Vize İşlemleri; Malta Öğrenci Vizesi için gerekli belgelerin listesi öğrenciye verilir ve bu belgelerin tamamlanıp İdealist’e teslim edilmesi istenir. Malta Vize Başvuru Formları danışmanlarımız yardımıyla özenle doldurulur ve öğrencinin dosyası hazır hale getirilerek İdealist tarafından Vize Başvuru randevusu alınır.

6. Uçak Biletinin Satın Alınması; Vize işlemleri olumlu sonuçlanan öğrenci uçak biletini satın alır.

7. Okul ve Konaklama Ücretinin Yatırılması; Okul ve konaklama ücreti vize başvurusundan önce ödenir. 

8. Gidiş Öncesi Bilgilendirme; Öğrenci, Malta’nın iklim, kültür, beslenme alışkanlıkları, yaşam standartları ile ilgili olarak bilgilendirilir. İlk kez yurtdışına çıkacak öğrencilere gidiş ve varıştaki havaalanı prosedürleri hakkında bilgi verilir. İhtiyaç duyuluyorsa öğrenci için havaalanında karşılama servisi organize edilir. Karşılama servisi istemeyen öğrencilere havaalanından konaklayacakları yere nasıl ulaşacakları anlatılır.

9. İletişim; Malta’da eğitime başladığı hafta içinde öğrenci ile iletişim kurularak her şeyin planlandığı gibi gidip gitmediği sorulur.

10. Varış Sonrası Destek; Okul, konaklama veya başka bir konuyla ilgili yaşanabilecek bir sorunda öğrenciler İdealist’e iş telefonu, cep telefonu, e-mail veya sosyal medya kanalıyla ulaşarak 7 gün / 24 saat yardım alırlar.

Daha fazla...