İdealist yurtdışı eğitim

Belli bir konuda uzmanlaşmaya yönelik eğitim programlarıdır. Ortanın üzeri düzeyde İngilizce bilgisine sahip olan herkesin katılabileceği programlar; işletme, pazarlama, turizm, reklamcılık, halkla ilişkiler, hukuk, bilgisayar, finans ve muhasebe gibi çok farklı alanlarda düzenlenmektedir. Bu programların temel amacı; öğrenci veya profesyonellerin, ilgilendikleri konuda kısa sürede uzmanlaşmasını sağlamak ve bu uzmanlık alanlarını bir sertifika veya diploma ile belgelemektir. Amerika’daki Sertifika ve Diploma Programlarımız’dan bazıları;

STAFFORD HOUSE

Profesyonel Sertifikalar, Kanada, İngiliz veya Amerikan ortamında is becerilerini gelistirmek, profesyonel network ve özgeçmiş oluşturmak isteyen öğrenciler için idealdir. Marketing, Business Management ve Project Management alanındaki bu programların içeriği, üniversite profesörleri tarafından hazırlanmıştır ve doğrudan alan dersi olarak sunulmaktadır. Öğrenciler, okulda deneyimli hocalardan aldıkları derslerin yansıra, işletmeleri ziyaret ederek ve uzman konuşmacıları dinleyerek profesyonel is yaşamını yakından tanıma fırsatı bulurlar.

Program Adı ve Süreleri        
Marketing – 4 Hafta
Business Management – 4 Hafta
Project Management -  4 Hafta

Ders Saati
Haftada 20 ders, 25 ders, 30 ders ve 35 ders

Minimum İngilizce seviyesi        : Upper Intermediate 
Programın Başladığı Tarihler    
Marketing
          
San Diego; 2 Ocak, 25 Mart, 17 Haziran, 9 Eylül, 2 Aralık
Boston; 2 Ocak, 25 Mart, 17 Haziran, 9 Eylül, 2 Aralık
San Francisco; 28 Ocak, 22 Nisan, 15 Temmuz, 7 Ekim
Chicago; 28 Ocak, 22 Nisan, 15 Temmuz, 7 Ekim

Project Management      
San Diego; 28 Ocak, 22 Nisan, 15 Temmuz, 7 Ekim
Boston; 28 Ocak, 22 Nisan, 15 Temmuz, 7 Ekim
San Francisco; 3 Aralık
Chicago; 25 Şubat, 20 May, 12 Ağustos, 4 Kasım

Business Management 
San Diego; 25 Şubat, 20 Mayıs, 12 Ağustos, 4 Kasım
Boston; 25 Şubat, 20 Mayıs, 12 Ağustos, 4 Kasım
San Francisco; 2 Ocak, 25 Mart, 17 Haziran, 9 Eylül, 2 Aralık 

Program Ücreti            
Haftada 20 ders : 1900 USD
Haftada 25 ders : 2100 USD
Haftada 30 ders : 2250 USD

Haftalık Konaklama Ücretleri;
Aile Yanı
tek kişilik odada, kahvaltı ve akşam yemeği dahil: 320 USD

Boston - Stafford House Residence 
tek kişilik oda, paylaşımlı banyo, yemeksiz, 1-4 hafta 225 USD, 5+ hafta 175 USD indirimli fiyatı 150 USD
iki kişilik oda, paylaşımlı banyo, yemeksiz, 1-4 hafta 175 USD, 5+ hafta 125 USD indirimli fiyatı 100 USD

Chicago - Automatic Lofts
tek kişilik oda, paylaşımlı banyo ve mutfak, yemeksiz, 1-4 hafta 275 USD, 5+ hafta 250 USD indirimli fiyatı 225 USD (31 Mart tarihine kadar başlayacak öğrenciler için)

San Diego - Vantaggio State
tek kişilik oda, özel banyo, yemeksiz, 1-4 hafta 355 USD, 5+ hafta 290 USD
iki kişilik oda, özel banyo, yemeksiz, 1-4 hafta 225 USD, 5+ hafta 190 USD

San Francisco - Vantaggio Garland (min 5 hafta kalış)
tek kişilik oda, özel banyo, yemeksiz, 430 USD
iki kişilik oda, özel banyo, yemeksiz, 250 USD 

Diğer Ücretler: 
Okul Kayıt Ücreti: 150 USD
Kitap Ücreti :50 USD
Konaklama Rezervasyon Ücreti: 100 USD
Aile Yanı Konaklamada Yüksek Sezon Farkı: 2 Haziran – 31 Ağustos arasında haftalık 30 USD
Kargo Ücreti: 80 USD
Sigorta Ücreti: Haftalık 25 USD (okuldan talep edilirse) / Haftalık 20 USD (Guard.Me talep edilirse) 

 

UCSD (University of California San Diego)

Business Essentials

Minimum Yaş        : 21

Program Tarihleri  
1 sömestr(3 Ocak-23 Mart, 27 Mart-14 Haziran, 19 Haziran-7 Eylül, 18 Eylül-14 Aralık 2019)         
2 sömestr(3 Ocak-14 Haziran, 27 Mart -7 Eylül, 19 Haziran-19 Aralık, 18 Eylül–21 Mart 2020)        
3 sömestr(3 Ocak-7 Eylül, 27 Mart-14 Aralık, 19 Haziran-21 Mart ‘20, 18 Eylül-12 Haziran’20)
           
*Başlangıç tarihinden 5 ay önce başvuru yapılması tavsiye edilir.

Dil Seviye Şartı        : TOEFL IBT 75, TOEIC 735 ya da IELTS 6.0

Katılım Şartları         :  
en az 2 senelik üniversite eğitimi 
en az 1 yıllık iş tecrübesi tercih edilir ama zorunlu değildir
üniversite transkripti 
üniversiteden referans yazısı 
özgeçmiş (CV)
niyet yazısı
 

Eğitim Masrafları    
Kayıt Ücreti        : 200 USD
Kitap Ücreti        : 200 – 800 USD (1 sömestr içindir / okulda alınır)
Öğrenci İşleri Ücreti    : 380 USD (1 sömestr), 760 USD (2 sömestr), 1140 USD (3 sömestr)
Eğitim Ücreti        : 6000 USD (1 sömestr), 12000 USD (2 sömestr), 18000 USD (3 sömestr), 
Hızlı Posta Ücreti    : 50 USD
Sağlık Sigortası Ücreti    : 585 USD (1 sömestr), 1170 USD (2 sömestr), 1800 USD (3 sömestr)

*Program, 48 saatlik maaşsız staj içerir. 3. ve 4. sömestri tamamlayan öğrenciler OPT’ye* başvuru hakkı kazanır. 
OPT: Optional Practical Training ABD’de öğrencilerin minimum 9 ay süren mesleki eğitimini tamamladıktan hemen sonra ilgili alanda maksimum 12 aya kadar tam zamanlı ve maaşlı çalışmasına olanak sağlayan geçici çalışma hakkıdır.


Business Management

Program Tarihleri    :
2 sömestr(3 Ocak-14 Haziran, 27 Mart-7 Eylül, 19 Haziran-14 Aralık, 18 Eylül-21 Mart 2020)
3 sömestr(3 Ocak-7 Eylül, 27 Mart-14 Aralık, 19 Haziran-21 Mart 2020, 18 Eylül-12 Haziran 2020)

*Başlangıç tarihinden 3 ay önce başvuru yapılması tavsiye edilir.

Dil Seviye Şartı        : TOEFL IBT 80, TOEIC 760 yada IELTS 6.5

Katılım Şartları         : 
4 senelik üniversite mezuniyeti 
1 - 2 yıllık tam zamanlı iş tecrübesi
üniversite transkripti
üniversiteden referans yazısı
özgeçmiş (CV)
niyet yazısı

*Finance Alan Dersleri: Finance Management, Financial Statement Analysis, Compensation and Performance Man.
*Human Resources Alan Dersleri: Compensation and Performance Man., Organizational Dynamics, Training and Dev.
*Marketing Alan Dersleri: Product Management,Branding and Positioning, Basics of Project Management, Presentation, Techniques for Marketers
*Global Commerce Alan Dersleri: International Finance and Capital Markets, International Trade Operations, Global Marketing

Eğitim Masrafları    
Kayıt Ücreti        : 200 USD
Kitap Ücreti        : 200 – 800 USD (bir sömestr içindir / okulda alınır)
Öğrenci İşleri Ücreti    : 760 USD (iki sömestr için), 1140 USD (3 sömestr için)
Eğitim Ücreti        : 12000 USD (iki sömestr için), 18000 USD (3 sömestr için)
Hızlı Posta Ücreti    : 50 USD
Sağlık Sigortası Ücreti    : 1170 USD (iki sömestr için), 1800 USD (3 sömestr için)

*Program, 120 saatlik maaşsız staj içerir. 3 sömestri de tamamlayan öğrenciler OPT’ye* başvuru hakkı kazanır. 
OPT: Optional Practical Training ABD’de öğrencilerin minimum 9 ay süren mesleki eğitimini tamamladıktan hemen sonra ilgili alanda maksimum 12 aya kadar tam zamanlı ve maaşlı çalışmasına olanak sağlayan geçici çalışma hakkıdır.


Project Management

Program Tarihleri    : 27 Mart-7 Eylül 2019, 18 Eylül-21 Mart 2020

Dil Seviye Şartı    : TOEFL IBT 80, TOEIC 760 yada IELTS 6.5

Katılım Şartları         : 
4 senelik üniversite mezuniyeti 
1 - 2 yıllık tam zamanlı iş tecrübesi 
üniversite transkripti
üniversiteden referans yazısı
niyet yazısı 
sözlü mülakat
iyi derecede Word, Excel, Powerpoint bilgisi
özgeçmiş (CV)

Eğitim Masrafları    
Kayıt Ücreti        : 200 USD
Kitap Ücreti        : 200 – 800 USD (bir sömestr içindir / okulda alınır)
Öğrenci İşleri Ücreti    : 760 USD 
Eğitim Ücreti        : 12000 USD
Hızlı Posta Ücreti    : 50 USD
Sağlık Sigortası Ücreti    : 1170 USD 

*Programa ek olarak 1 sömestr Business Essentails sertifika programına katılan öğrenciler OPT’ye* başvuru hakkı kazanır. 
OPT: Optional Practical Training ABD’de öğrencilerin minimum 9 ay süren mesleki eğitimini tamamladıktan hemen sonra ilgili alanda maksimum 12 aya kadar tam zamanlı ve maaşlı çalışmasına olanak sağlayan geçici çalışma hakkıdır.

11 hafta konaklama ücreti;
Aile Yanı
tek kişilik oda, kahvaltı ve akşam yemeği dahil; 260 USD
tek kişilik oda, yemeksiz; 2365 USD

Anatolia Apartment
tek kişilik odada, özel banyo – paylaşımlı mutfak, yemeksiz; 4152 USD 
iki kişilik odada, paylaşımlı banyo – paylaşımlı mutfak, yemeksiz; 2422 USD 
(Kampuse 15 dakika otobüs mesafesindedir, ücretsiz Shuttle mevcuttur) 

Diğer Ücretler; 
Konaklama Rezervasyon Ücreti: 200 USD
 

UC Irvine (University of California Irvine)

Program İçerikleri:
Global Human Resources Management; Professional Communications Seminar, Foundations of Human Resource Management, Global Workforce Management, International Talent Acquisition and Retention, Cross-cultural Career Management, Technology Applications in Talent Management
Business Administration; Entrepreneurship, Finance for the Non-Financial Business Person, Essentials of Management, Success Strategies for E-Business, Communication in the Business Environment, Strategic Planning
International Business Operations and Management; International Business: Strategy and Structure, International Marketing: Globalization and Localization, International Finance: Techniques and Operations, Import/Export: International Logistics and Supply Chain Management, Cross Cultural Communications and Negotiations, International Business Planning for Your Product or Service: A Capstone Course     
International Finance; Introduction to Accounting, Financial Mathematics Primer, Financial Modeling Primer, Survey of International Finance Markets, Advanced International Finance, Financial Analysis Primer, Risk Management in the Multinational Firm 
International Tourism and Hotel Management; Introduction to the Hospitality Industry, Strategic Marketing and Branding for the Hospitality Industry, Customer Service Management, Fundamentals of Accounting and Budgeting, Project and Event Management, Human Resources and Leadership for the Hospitality Professional, Fundamentals of the Tourism Industry 
Marketing; Presentation Skills Workshop, Essentials of Marketing Beyond the Four Ps, Web Marketing Integrating Social Media, Understanding Customers and Markets Through Research, Business to Business Marketing, Customer Relationship Management, Branding, Marketing Planning for Your Product or Business
Media and Global Communications; Media and Global Communications, Ethics in Marketing and Advertising,   Crisis Management and Communications, Public Relations, Disciplines of Advertising, Developing a Social Media Strategy, Persuasion and Social Influence,  Capstone: Communication Planning
Project Management; Introduction to Project Management, Project Cost Management, Project Procurement Management: Contracting, Subcontracting, Teaming, Project Monitoring and Control, Management, Leadership, and Team Building within the Project Environment, Project Risk Management, Management of Multiple Projects, Project Management Practicum and Project Simulation 
Digital Marketing; Marketing practices have evolved with technology to take advantage of the opportunities presented by email, social media, website development, and smartphone connectivity. Today’s marketers must incorporate these new pillars of customer outreach to boost awareness and sales.

Minimum Yaş        : 18
Dil Seviye Şartı        : TOEFL IBT 71, TOEIC 685 yada IELTS 6.0
Program Süresi        : 12 Hafta (1 sömestr)
Program Ücreti        : 7900 USD
Başlangıç Tarihleri    : 7 Ocak,  1 Nisan, 24 Haziran, 19 Eylül 2019 (Bazı programlarda her başlangıç olmayabilir)

Katılım Şartları         :
üniversite mezuniyeti ve/veya tam zamanlı iş tecrübesi
özgeçmiş (CV) ve niyet yazısı
 
Diğer Ücretler        :    
Kayıt Ücreti        : 200 USD 
Kargo Ücreti        : Yok
Kitap Ücreti        : 150 – 400 USD 
Öğrenci İşleri Ücreti    : 250 USD (1 sömestr)
Sağlık Sigortası        : 585 USD (1 sömestr)
Staj Ücreti        : 2900 USD (tercih edilirse)*

Tercihe bağlı staj programı; eğitim tamamlandıktan sonra orta büyüklükteki şirketlerde 3 ay süreyle ilgili alanda çalışma imkanı sağlar. Öğrenci haftada 20-30 saat arası çalışır ve akademik kredi kazanır. Birbirini takip eden 3 ayrı sertifika programına katılan yada 2 ayrı sertifika programı ardından maaşsız staj programına katılan öğrenciler OPT’ye başvuru hakkı kazanır. OPT (Optional Practical Training) ABD’de öğrencilerin minimum 9 ay süren mesleki eğitimini tamamladıktan hemen sonra ilgili alanda maksimum 12 aya kadar tam zamanlı ve maaşlı çalışmasına olanak sağlayan geçici çalışma hakkıdır.

 

Daha fazla...